Praktijk voor Arbeid & Gezondheid
  • Arbeidspsycholoog
  • Tarieven
  • Samenwerking
  • Home
  • Onze diensten
  • Voor wie
  • Door wie
  • Referenties
  • Contact

Algemene voorwaarden Praktijk voor Arbeid & Gezondheid (PvA)

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten van PvA, waaronder coaching, diagnostiek, training, onderzoek en advisering. Door gebruik te maken van onze diensten ga je akkoord met onderstaande voorwaarden.

ARTIKEL 1: ALGEMEEN

1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten van de PvA en opdrachtgevers voor trajecten op het gebied van Arbeid & Gezondheid (zoals trainingen, coach- en hersteltrajecten, mediation, diagnostiek en advisering).

1.2. Op alle rechtsverhoudingen met PvA is Nederlands recht van toepassing.

ARTIKEL 2: DEFINITIES

  • Opdrachtgever: iedere natuurlijke of rechtspersoon die PvA inschakelt voor advies, begeleiding of andere diensten.
  • Opdracht: de gemaakte afspraken tussen PvA en de opdrachtgever.
  • Opdrachtbevestiging: schriftelijke bevestiging met minimaal: naam opdrachtgever, omschrijving werkzaamheden, doorlooptijd, kosten en betalingsvoorwaarden.

ARTIKEL 3: TOEPASSELIJKHEID

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle rechtsverhoudingen tussen PvA en de opdrachtgever, tenzij hiervan schriftelijk is afgeweken.

ARTIKEL 4: TOTSTANDKOMING VAN DE OVEREENKOMST

De overeenkomst komt tot stand via e-mail (opdrachtbevestiging) of ondertekende offerte. Andere vormen van totstandkoming mogen door beide partijen worden aangetoond.

ARTIKEL 5: VERPLICHTINGEN VAN DE OPDRACHTGEVER

De opdrachtgever zorgt dat PvA tijdig over alle benodigde gegevens beschikt voor een goede uitvoering van de opdracht.

ARTIKEL 6: UITVOERING VAN DE OPDRACHT

PvA bepaalt hoe en door wie de opdracht wordt uitgevoerd. Betrokkenheid van derden gebeurt uitsluitend in overleg.

ARTIKEL 7: ANNULERING DOOR DE OPDRACHTGEVER

  • Binnen 2 werkdagen na bevestiging: kosteloos annuleren.
  • Na deze termijn: €50 administratiekosten.
  • Tot 4 weken voor groepsbijeenkomst / 48 uur voor individueel gesprek: kosteloos (voorbereidingskosten kunnen in rekening worden gebracht).
  • Annulering korter dan 4 weken: 30% kosten.
  • Korter dan 2 weken: 50% kosten.
  • Gesprek annuleren binnen 2 werkdagen: 50% kosten.
  • Bij tussentijdse beëindiging: geen restitutie mogelijk.

ARTIKEL 8: ANNULERING DOOR PvA

PvA mag een traject of dienst verplaatsen, annuleren of deelname weigeren. De opdrachtgever ontvangt in dat geval het volledige betaalde bedrag terug.

ARTIKEL 9: VERSCHUIVING/UITSTEL

  • Verschuiving door opdrachtgever: zelfde voorwaarden als annulering, maar kosten worden gehalveerd.
  • Overmacht bij PvA: nieuwe datum wordt in overleg vastgesteld. Geen recht op annulering of schadevergoeding.

ARTIKEL 10: BETALING

Betaling binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders overeengekomen.
Reis-, locatie- en verblijfskosten zijn niet inbegrepen, tenzij schriftelijk anders bepaald.
Bij te late betaling is de opdrachtgever in verzuim; wettelijke rente en eventuele incassokosten worden in rekening gebracht. PvA mag de opdracht opschorten.           

ARTIKEL 11: AANSPRAKELIJKHEID

PvA voert haar werkzaamheden zorgvuldig uit. Aansprakelijkheid is beperkt tot schade als gevolg van opzet of grove nalatigheid, en tot maximaal het bedrag van de opdracht (exclusief btw).

ARTIKEL 12: INTELLECTUEEL EIGENDOM

Lesmateriaal, presentaties, adviezen en andere producten van PvA mogen niet worden gekopieerd, openbaar gemaakt of commercieel gebruikt zonder schriftelijke toestemming. Auteursrechten blijven bij PvA.

ARTIKEL 13: GEHEIMHOUDING

Alle gedeelde informatie tijdens trajecten, gesprekken en contactmomenten wordt vertrouwelijk behandeld. Dit geldt ook voor zzp’ers die in opdracht van PvA werken. PvA verwerkt persoonsgegevens met zorg. Meer informatie vind je in onze privacyverklaring.

ARTIKEL 14: OVERIGE

Deze voorwaarden gelden totdat nieuwe, schriftelijk vastgelegde voorwaarden van kracht worden.

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om je zorgvuldig te begeleiden. Heb je toch een klacht? Dan hanteren wij de volgende stappen:

  • Bespreek de klacht met de betreffende coach of psycholoog.
  • Geen oplossing? Bespreek de klacht met de eigenaar van PvA.
  • Indien nodig, volgt een hoor-en-wederhoor met beide partijen (binnen een week ingepland).

PvA streeft ernaar binnen een maand uitsluitsel te geven. Bij uitstel word je binnen 10 werkdagen geïnformeerd. Klachten worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.

“Achteraf is het goed geweest dat ik het advies van een collega opvolgde om contact te zoeken met Praktijk voor Arbeid & Gezondheid. Aanvankelijk zou ikzelf er niet zo gauw voor kiezen, maar gelet op mijn situatie ben ik blij dat ik het advies heb opgevolgd. Ik heb dankzij een goede analyse geleerd om er bewust van te worden dat ook mijn energiehuishouding verstoord kon raken. De begeleiding vanuit Praktijk voor Arbeid & Gezondheid heeft hierop een positief effect gehad.”

Ambtenaar

Praktijk voor Arbeid & Gezondheid

Contact
IJsselkade 11b
7201 HB Zutphen

0575 - 511 904
info@pva-zutphen.nl

NIP

drs. Eveliene Kuipers is lid van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) register Arbeid, Organisatie en Gezondheid
BIG-registratie: 79063744325

  • Ondernemers
  • Inkomens­verzekeraars
  • Werknemers
  • Werkgevers
  • Preventie
  • Herstel
  • Transitie­
  • Leiderschap
  • Privacy
  • Kwaliteitsstatuut
  • Algemene voorwaarden
Copyright © 2025 | website: Simplex Interactive | ontwerp: KAdE/42
  • Home
  • Onze diensten
    • Preventie
    • Herstel
    • Transitie­
    • Leiderschap
  • Voor wie
    • Ondernemers
    • Inkomens­verzekeraars
    • Werknemers
    • Werkgevers
  • Door wie
  • Referenties
  • Contact
  • Arbeidspsycholoog
  • Tarieven
  • Samenwerking