Praktijk voor Arbeid & Gezondheid
  • Arbeidspsycholoog
  • Tarieven
  • Samenwerking
  • Home
  • Onze diensten
  • Actueel aanbod
  • Voor wie
  • Door wie
  • Referenties
  • Contact

Privacy-verklaring & Klachtenregelement

Voor de Praktijk voor Arbeid & Gezondheid is de privacy van haar clienten en opdrachtgevers een basisvoorwaarde om te kunnen werken. Daarom doen wij er alles aan om dat te beschermen. Onze belofte is:

  • U kunt erop rekenen dat uw persoonlijke gegevens bij ons veilig zijn en dat wij ons houden aan de wet.
  • Wij verkopen uw gegevens niet aan derden.
  • Wij respecteren de keuzes die u ten aanzien van uw privacy maakt.
  • Wij bieden via ons clientvolgsysteem, een ISO-gecertificeerde optimaal beschermde omgeving, eenvoudige mogelijkheden om uw gegevens in te zien en aan te passen. Met de professionals (arbeidspsychologen, arbeidscoaches en andere HR-professionals) en de bedrijven die voor ons als toeleverancier werk verrichten (automatisering, website, kopieerservice, secretariaatservice, mailingenserver en de database ontwerper en beheerder), hebben wij expliciete (verwerkers-)overeenkomsten waarin staat dat zij alle zorgvuldigheid in acht nemen om de privacy van onze clienten en opdrachtgevers te beschermen.

Welke gegevens vragen en bewaren wij?

Wij hebben de NAW-gegevens van organisaties nodig om hen voor overleg/afstemming rondom een opdracht te kunnen benaderen en ook voor facturering. We hebben persoonsgegevens (NAW-gegevens, biografische gegevens, CV, hulpvraag en achtergrond van de hulpvraag) van clienten nodig om hen in te kunnen schrijven voor de intake-fase, een traject, retraite, training of workshop. De achtergrondinformatie is nodig om u op maat van dienst te kunnen zijn, te komen tot de kleinst mogelijke interventie en om te voorkomen dat u iets aangeboden krijgt wat u al eerder aangeboden heeft gekregen bij collega-bureaus of andere professionals. Daarbij letten we er, waar mogelijk, zorgvuldig op zo min mogelijk informatie van u te vragen. De informatie die u ons verstrekt wordt bij ons opgeslagen in de ISO-gercertificeerde beveiligde database.

Hoe lang bewaren wij uw gegevens?

Als u 2 jaar niet meer actief bij ons bent, verwijderen wij uw gegevens uit de database. Als u een jaartraject heeft doorlopen bewaren we uw gegevens 3 jaar tenzij u dat anders wenst.

Deelname aan trajecten

Wanneer u bij ons een intake-fase, traject, retraite, training of workshop volgt, sturen we uw gegevens (naam, adres, telefoonnummer, achtergrondinformatie, ontwikkeldoelen, foto door naar de betrokken arbeidspsycholoog of arbeidscoach/loopbaancaoch (waar we uiteraard een verwerkersovereenkomst mee hebben). Ook sturen wij bij een meerdaagse training/workshop of retraite, deelnemerslijsten met dieet- en kamerwensen naar de locaties waar onze activiteiten plaatsvinden. Op het borgingsformulier dat u bij aanvang van een intake-fase of traject tekent, geeft u toestemming om dit te doen. U kunt ook aangeven dat u dat niet wilt. Wij respecteren daarin uw wens.

Versturen van mailingen

Voor mailingen die wij versturen, vragen we uw expliciete toestemming. U kunt u hiervoor op een gemakkelijke wijze uitschrijven.

Digitale mailingen worden verzorgd door mailingserver LaPosta. De PvA heeft met LaPosta een overeenkomst dat ook zij uw persoonsgegevens zorgvuldig behandelen.

Controleren en aanpassen

U kunt te allen tijde de gegevens die van u bij ons bekend zijn opvragen en inzien, laten aanpassen of laten verwijderen. Ook kunt u te allen tijde uw toestemming voor een bepaalde verwerking intrekken.  

Klachten

U kunt een klacht indienen als u van mening bent dat wij uw privacy niet voldoende gewaarborgd hebben. Klachten kunnen per e-mail gericht worden aan Eveliene Kuipers, e.kuipers@pva-zutphen.nl. Zij is als praktijkhouder de privacytoezichthouder voor onze organisatie en zal binnen 5 werkdagen op uw klacht reageren.

Heeft u een inhoudelijke klacht over onze dienstverlening, dan kunt u ook een mail sturen naar boven genoemd mailadres. U ontvangt dan per ommegaande ons klachtenregelement overeenkomstig de NIP-beroepscode. Dit regelement geeft handvatten om uw klacht in te dienen. Ook bij klachten kunt u binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten. 

"Bij de PVA kreeg ik helder hoe ik vitaal blijf en bevlogen ondanks/dankzij de werkdruk..."

directeur basisschool

Praktijk voor Arbeid & Gezondheid

Contact
IJsselkade 11b
7201 HB Zutphen

0575 - 511 904
info@pva-zutphen.nl

NIP

drs. Eveliene Kuipers is lid van het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) register Arbeid, Organisatie en Gezondheid
BIG-registratie: 79063744325

  • Voor wie
  • Ondernemers
  • Inkomens­verzekeraars
  • Werknemers
  • Werkgevers
  • Diagnostiek/assessment
  • Arbeidspsychologische herstel coaching
  • Preventieve coaching
  • Transitietrajecten
  • Pre-mediation
  • Jobcrafting
  • Teamontwikkeling
  • Lezingen/workshops
Privacy
Copyright © 2021 | website: Simplex Interactive | ontwerp: KAdE/42
  • Home
  • Onze diensten
    • Diagnostiek/assessment
    • Arbeidspsychologische herstel coaching
    • Preventieve coaching
    • Transitietrajecten
    • Pre-mediation
    • Jobcrafting
  • Actueel aanbod
    • COVID-19-APK
    • Mindfulness@work
    • Uitstroomtrajecten
    • “Handen en voeten aan DI”
    • Leidinggeven vraagt om jongleren
    • Leiderschapsretraite
  • Voor wie
    • Ondernemers
      • Werkwijze
      • Doelen interventie
    • Inkomens­verzekeraars
      • Werkwijze
    • Werknemers
      • Werkwijze
      • Doelen coaching
    • Werkgevers
      • Werkwijze
  • Door wie
    • Eveliene Kuipers
    • Jacqueline Groenwold
    • Bert Stronks
    • Edith Moorman
    • Marita Coppes
    • Imelda Hanselman
  • Referenties
  • Contact
  • Arbeidspsycholoog
  • Tarieven
  • Samenwerking